• Pełny etat
  • Anywhere

Twoje codzienne zadania:

  • Rzetelne i terminowe realizowanie wniosków i reklamacji
  • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje Klientów Kancelarii
  • Zachowanie najwyższych standardów obsługi Klienta

Aplikuj do nas, jeśli: 

  • Jesteś absolwentem lub studentem IV-V roku prawa lub kierunków pokrewnych
  • Jesteś dyspozycyjna/y minimum 32 godziny tygodniowo
  • Potrafisz dobrze organizować swoją pracę
  • Jesteś osobą otwartą, komunikatywną i nastawioną na współpracę
  • Cechujesz się samodzielnością oraz odpowiedzialnością za powierzone zadania
  • Potrafisz wykorzystać w praktyce programy pakietu Office

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w obsłudze spraw reklamacyjnych
  • Podstawowa znajomość następujących aktów prawnych:
  • ustawy z dnia 22.05.2003 roku „o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych”,
  • ustawy z dnia 05.08.2015 roku „o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym”,
  • Ustawy z dnia 23.04.1964 roku „kodeks cywilny” (przedstawicielstwo, umowa ubezpieczenia, umowa pożyczki, umowa leasingu),

Oferujemy: 

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Wewnętrzne programy rozwojowe
  • Określoną ścieżkę kariery
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • Brak korporacyjnego szyku, świetną atmosferę i imprezy integracyjne
  • Elastyczny czas pracy
  • Dostępny bezpłatny parking

Kliknij tutaj, żeby aplikować -> system.erecruiter.pl.