Twoje codzienne zadania:
- Rzetelne i terminowe realizowanie wniosków i reklamacji
- Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje Klientów Kancelarii
- Zachowanie najwyższych standardów obsługi Klienta
Aplikuj do nas, jeśli:
- Jesteś absolwentem lub studentem IV-V roku prawa lub kierunków pokrewnych
- Jesteś dyspozycyjna/y minimum 32 godziny tygodniowo
- Potrafisz dobrze organizować swoją pracę
- Jesteś osobą otwartą, komunikatywną i nastawioną na współpracę
- Cechujesz się samodzielnością oraz odpowiedzialnością za powierzone zadania
- Potrafisz wykorzystać w praktyce programy pakietu Office
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w obsłudze spraw reklamacyjnych
- Podstawowa znajomość następujących aktów prawnych:
- ustawy z dnia 22.05.2003 roku „o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych”,
- ustawy z dnia 05.08.2015 roku „o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym”,
- Ustawy z dnia 23.04.1964 roku „kodeks cywilny” (przedstawicielstwo, umowa ubezpieczenia, umowa pożyczki, umowa leasingu),
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wewnętrzne programy rozwojowe
- Określoną ścieżkę kariery
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- Brak korporacyjnego szyku, świetną atmosferę i imprezy integracyjne
- Elastyczny czas pracy
- Dostępny bezpłatny parking
Kliknij tutaj, żeby aplikować -> system.erecruiter.pl.