NASZE POCZĄTKI


Nasza firma, założona w 2014 roku, powstała z pasji do świadczenia wysokiej jakości usług prawnych w dziedzinie windykacji. Jesteśmy dumni, że jesteśmy wiodącym podmiotem w naszej branży, a nasze wartości i podejście do pracy przyczyniają się do naszego sukcesu.

Współzałożycielami i wspólnikami firmy jest Piotr Gałan, Krzysztof Gałek, Sylwia Gałan oraz Katarzyna Jarząb-Gałek – są to doświadczeni Radcowie i Przedsiębiorcy, których połączyła wspólna wizja i profesjonalizm. Działamy z myślą o naszych klientach i stawiamy na rozwój zarówno naszych pracowników, jak i samej firmy. Nasz zespół składa się z wykwalifikowanych prawników, Radców Prawnych którzy nieustannie doskonalą swoje umiejętności i są zaangażowani w osiąganie najlepszych rezultatów dla naszych klientów.

W roku 2021 dokonaliśmy ogromnego kroku naprzód, przenosząc się do nowej, nowoczesnej siedziby, której przestrzeń biurowa wychodzi naprzeciw wszelkim wymogom obecnych i przyszłych Kontrahentów oraz stanowi przyjazne miejsce pracy dla wszystkich naszych Pracowników.

Dzięki ogromnemu rozwojowi firmy oraz dbając o lokalny wizerunek, właściciele podjęli decyzję o inwestycji w nową siedzibę, która powstała w Siechnicach, na trasie 94 pomiędzy Oławą a Wrocławiem, dzięki czemu umożliwia zarówno nam, naszemu zespołowi jak i naszym klientom, dogodny dojazd. Jesteśmy przekonani, że inspirujące otoczenie sprzyja kreatywności i efektywności naszych działań.

Specjalizujemy się w windykacji należności oraz obsługujemy szerokie spektrum branż, w tym firmy telekomunikacyjne, ubezpieczeniowe, energetyczne, banki, firmy pożyczkowe i wiele innych. Nasi prawnicy posiadają głęboką wiedzę i doświadczenie w windykacji, co pozwala nam świadczyć kompleksową pomoc naszym klientom. Skutecznie realizujemy procesy windykacyjne, starając się znaleźć optymalne rozwiązania w ramach prawa. Naszym celem było stworzenie firmy, która będzie świadczyć kompleksowe usługi skrojone na potrzeby naszych przyszłych i obecnych Klientów.

Jeśli szukasz rzetelnej i profesjonalnej Kancelarii Prawnej, która zapewni Ci wsparcie w zakresie windykacji, to HYPERION jest idealnym wyborem. Działamy na podstawie wysokich standardów etycznych i zawsze dążymy do osiągnięcia optymalnych rezultatów dla naszych klientów. Zapraszamy do kontaktu i skorzystania z naszych usług.

KAMIENIE MILOWE W ROZWOJU KANCELARII


_

Przez ponad 9 lat istnienia naszej firmy mieliśmy wiele ważnych momentów, które zostaną zapisane w naszej historii. W maju 2014 roku powstała nasza Kancelaria, a już w 2015 roku zawarliśmy umowę na obsługę wierzytelności z jedną z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Dzięki owocnej współpracy zaczęliśmy sukcesywnie poszerzać naszą bazę klientów o nowe firmy ubezpieczeniowe, co w efekcie doprowadziło do naszej dominacji na rynku.

Rok 2017 był przełomowy dla naszej działalności w branży energetycznej, gdy z powodzeniem pozyskiwaliśmy nowych klientów. W kolejnym roku dołączyliśmy do prestiżowego grona Członków ZPF, z czego jesteśmy niezmiernie dumni. Nasza firma dynamicznie się rozwijała, a już w 2019 roku zatrudnialiśmy 50 pracowników.

Pod koniec 2021 roku, udało nam się otworzyć nową siedzibę, położoną w HYPERION Park, co było dla nas wyjątkowym i emocjonującym wydarzeniem. Nowa lokalizacja dała nam nowe możliwości rozwoju, a nasz zespół liczył już ponad 150 osób. Wciąż zwiększamy naszą załogę, aby sprostać ciągłemu wzrostowi liczby klientów.

HYPERION TO ZESPÓŁ


Mieszanka młodych, doświadczonych oraz dynamicznych pracowników – ekspertów w swoich dziedzinach oraz świetna atmosfera współpracy powoduje, że każdy z nas chętnie pracuje na sukces Kancelarii. Chętnie dzielimy się wiedzą i umiejętnościami z nowymi pracownikami, przez co stworzyliśmy idealne miejsce dla nowych członków naszego zespołu.

_

HYPERION TO JAKOŚĆ


Kancelaria Prawna HYPERION przestrzega ZASAD DOBRYCH PRAKTYK, opracowanych przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce – branżowe zrzeszenie, do którego należy Kancelaria. ZPF (wcześniej Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce – Związek Pracodawców) powstał w 1999 roku i skupia kilkadziesiąt kluczowych przedsiębiorstw z rynku finansowego w Polsce, w tym banki, zarządzających wierzytelnościami, doradców i pośredników finansowych, przedsiębiorstwa pożyczkowe oraz zarządzające informacją gospodarczą. ZPF to Członek Rady Rozwoju Rynku Finansowego, powołanej do życia przez Ministra Finansów Rzeczpospolitej Polskiej.

Więcej o ZPF znajduje się TUTAJ

Zasady Dobrych Praktyk to dokument, który stanowi zbiór zasad postępowania, przyjętych do stosowania przez przedsiębiorstwa działające na rynku finansowym będące Członkami Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Zasady Dobrych Praktyk  zostały również zaakceptowane przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Pełna treść dokumentu znajduje się TUTAJ

Kancelaria Prawna HYPERION posiada Certyfikat Etyczny ZPF, będący wynikiem pozytywnie zakończonego audytu przeprowadzonego przez Komisję Etyki Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Certyfikat stanowi potwierdzenie stosowania założeń ZASAD DOBRYCH PRAKTYK i wyznacza jakość, z jaką są świadczone usługi przez Kancelarię. Najwyższe standardy, współdziałanie z organami ZPF, poszanowanie interesu Klienta, uczciwość i kompetencje składają się na podstawowe wartości, którymi kierujemy się działając na rynku finansowym.

Jeżeli uznają Państwo, że doszło do naruszeń przez Kancelarię HYPERION, w zakresie przestrzegania ZASAD DOBRYCH PRAKTYK, istnieje możliwość wniesienia skargi do Komisji Etyki Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Wniosek oraz dokładna instrukcja, w jaki sposób należy go wypełnić i przesłać, znajdują się na stronie https://zpf.pl/etyka/wniosek-do-komisji-etyki/.